Thursday 31 October 2013

Testimoni GLA Copmlex


Assalamualaikum...
Hari tu saya dah ceritakan pasal GLA Complex ni kn...
Jadi hari ni pulak saya dah dapat good feedback dari custemer...
kisah nyer begini...

Kawan sepejabat saya ini ada membeli GLA Complex dengan saya selepas dia membuat 'reseach' di laman sesawang.
Masalah yang dia hadapi adalah kerana period yang tidak teratur dan keinginan untuk menimang cahayamata yang kedua. Usia anak lelaki sulungnya sudah mencecah 2 tahun. Oleh kerana masalah yang dihadapi itu beliau pun bertekad untuk mencari jalan penyelesaian dengan mencuba GLA Complex ni. 


Bermula pada bulan 7 2013...beliau mengambilnya secara istiqamah setiap hari. Walaubagaimanapun beliau masih menghadapi masalah period yang tidak teratur. Pesanan saya kepada beliau agar meneruskan juga pengambilan GLA.



Setelah beberapa bulan seterusnya beliau menyatakan kepada saya yang die ade buat pemeriksaan kehamilan dan keputusan yang sangat menujakan... positif!!. Selepas 4 bulan... Alhamdulillah berkat doa dan usaha beliau hajatnya dimakbulkan. Ehmm ...saya nasihatkan die agar menjaga diri di awal-awal kandungan ni.



 Kapsul GLA Complex Shaklee

Jika anda pun mempunyai masalah yang sama atau seangkatan dengan nyer boleh lah mencuba GLA Complex ni....





Sebarang pertanyaan boleh menghubungi saya
Call/Sms/Whatsapp : 0132186706
Email : norhafizahabusuid@gmail.com
ID Shaklee : 953575


No comments:

Post a Comment